Tera

0
1266
Rate this post

Rozbudowany system polityczny w grze Tera, pozwala poznać średniowiecze z zupełnie innej perspektywy, jakiej dotąd poznać nie mieliśmy jeszcze okazji. Z polityką, bywa tak, że wydaje się ona odległymi kwestiami należącymi do tych, którzy aktualnie są u władzy. Nie jest to do końca prawdą: polityka wpływa na bohatera bardziej niż nam się zdaje. Niemniej jednak, polityczne perturbacje, to jedno: niebezpieczne eskapady to już zupełnie inna sprawa. W Tera, znajdziemy questy które ukończyć można tylko i wyłącznie mając do dyspozycji lojalną drużynę. Sekretem drużynowych akcji jest różnorodność klasowa i rasowa członków drużyny. W przeciwieństwie do jednego tylko gracza, drużyna obejmuje przedstawicieli kilku ras i kilku profesji, co umożliwia wypełnienie zadania. Inne klasy to inne mocne strony i umiejętności, podczas gdy strony słabe każdej z postaci, w zespole tracą na sile; zawsze znajdzie się postać, która potrafi to, czego właśnie w danym momencie potrzebujemy. Inne questy, mniej wymagające realizuje się zwykle samodzielnie, podczas gdy istnieją także i questy pośrednie. Questy pośrednie, ukończyć można w zależności od tego, jaką dysponujemy profesją.
Profesje zaś, to w grze Tera: Żniwiarz, Mistyk, Kapłan, Łucznik, Pogromca, Berserker, Czarnoksiężnik, Wojownik i Lancer.